20 luty

20th February 2018

We wtorek nadal zajmowaliśmy się zdrowym odżywianiem – kolorowaliśmy „zdrowe” rysunki oraz zdobywaliśmy wiedzę na temat tego, jak zdrowe żywienie może wpływać pozytywnie na ciało i zdrowie. Poznaliśmy także podstawowe aspekty dbania o własną kondycje – teraz wiemy jak ważny jest ruch w młodym wieku. Film edukacyjny pozwolił nam na zapoznanie się z elementami higieny osobistej i pokazał jej wpływ na nasze życie.

On Tuesday, we were still busy with healthy eating - we were coloring "healthy" drawings and gaining knowledge about how healthy nutrition can positively affect the body and health. We have also learned the basic aspects of caring for our own condition - now we know how important is the movement at a young age. The educational film allowed us to get acquainted with the elements of personal hygiene and showed its impact on our lives.

0102

19 luty

19th February 2018

W drugim tygodniu ferii rozpoczęliśmy tematykę "W zdrowym ciele zdrowy duch". Rozmawialiśmy o racjonalnym odżywianiu, higienie osobistej i kondycji fizycznej. Obejrzeliśmy tematyczną bajkę z cyklu "Było sobie życie", rozwiązywaliśmy rebusy, układaliśmy zdrowe jadłospisy. Nie zabrakło ćwiczeń fizycznych przy muzyce. Wszyscy uczestnicy zajęć świetlicowych dostali gazetki zawierające najważniejsze informacje dotyczące zdrowego trybu życia ;-)

In the second week of the winter holidays, we began the theme "Healthy mind in a healthy body". We talked about rational nutrition, personal hygiene and physical fitness. We watched an episode of an animated film cycle "There was life", we solved riddles, we planned healthy menus. There were physical exercises with music. All the kids got newsletters containing the most important information about a healthy lifestyle ;-)

12

Więcej…

16 luty

16th February 2018

W piątek przyjrzeliśmy się bliżej naszym prawom i obowiązkom. Słuchaliśmy książki J. Olech "Mam prawo i nie zawaham się go użyć", wykonaliśmy karty do Kalendarza Praw Dziecka, plakaty, na których przedstawione zostały nasze prawa i obowiązki i skorzystaliśmy z prawa do... zabawy układając tor przeszkód na sali gimnastycznej.

On Friday, we took a closer look at our rights and obligations. We listened to the book by J. Olech "I have the right and I will not hesitate to use it". We made cards for the Children's Rights Calendar, posters on which our rights and obligations have been presented and we have exercised the right to ... have fun by arranging an obstacle course in the gym.

20180216 13373720180216 133857

Więcej…

15 luty

15th February 2018

W czwartek rozmawialiśmy o tym, jak kulturalnie się bawić i spędzać wolny czas. Sprawdziliśmy naszą wiedzę na temat savoir-vivre'u, stworzyliśmy drzewo kulturalnego ucznia i przypomnieliśmy sobie znaczenie magicznych słów: proszę, dziękuję i przepraszam. Urządziliśmy sobie też teatrzyk kukiełkowy i zabawy na śniegu w pobliskim parku. Każdy uczestnik otrzymał pamiątkowy dyplom za aktywny udział w zajęciach pt. „Z KULTURĄ PRZEZ 4 PORY ROKU".

On Thursday we were talking how to spend free time and have fun in a polite way. We reminded each other the rules of savoir-vivre and checked our knowledge on this subject. We created a tree of a well-mannered pupil and we reminded the meaning of three magic words: Please, thank you, sorry. We also made a puppet show. Then, we played in the snow in a nearby park. Each pupil received a souvenir diploma for taking part in activities called ‘With Culture Across Four Seasons’.

0102

Więcej…

14 luty

14th February 2018

Kształtowanie postaw bezpiecznego oraz kulturalnego zachowania się w szkole i poza nią jest niezwykle ważne, o czym doskonale wiedzą Nasi uczniowie. Dlatego też, dzieci pod czujnym okiem nauczyciela przygotowały tablicę, na której zamieściły karteczki z własnoręcznie napisanymi zwrotami grzecznościowymi, których należy używać w szkole oraz poza nią. Każde dziecko bez najmniejszego problemu wypowiedziało się również na temat: jak należy postępować, by być bezpiecznym. Po zakończonym zadaniu dzieci były bardzo dumne ze swojej pracy..

Shaping attitudes of safe and cultural behavior in school and outside the classroom is extremely important, as our pupils know perfectly well. Therefore, children under the watchful eye of the teacher prepared a board on which they placed cards with their own hands written courtesy phrases that should be used at school and outside. Also, each child spoke without any difficulties on how to behave to be safe. The children were very proud of their work.

0201

Więcej…

Strona 10 z 18